Hemmakväll

Ljusfesten var samma i år som förra året. - Jag mådde så dåligt att jag varken kunde röra mig eller tänka. Runt 19.00 somnade jag och sov ända fram till 22 då alla raketer började smälla. Vid det laget mådde jag lite bättre. Åt otroligt god kvällsmat, såg slutet på en film och gick och la mig igen. Sov gott resten av timmarna. Skrämmande likt förra ljusfesten.

Däremot vaknade jag upp utvilad och frisk imorse, och tog på mig Mayas morgonrunda. Gick första biten, och joggade hem. Därefter har jag hunnit med en runda till magnarpshuset och passat mina småsyskon. Nu är de nattade och jag ska bara ta det lugnt och njuta av sommarlovets sista veckor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0