Helsingborgsfestivalen

Nu har Helsingborgsfestivalen för i år nått sitt slut. Jag har haft tre fantastiskt roliga kvällar med vänner. Den andra var nog allra bäst. Då var jag taggad till tusen och på g från och med det att jag vaknade.
Idag är jag helt slut. Kom trots allt hem relativt tidigt inatt, och imorse vaknade jag sent. Efter att Rasmus hade åkt till Vejbystrand gjorde jag ingenting tills för ett par timmar sen då jag mötte upp Jossan. Sen gick vi till Luka och träffade Vejbystrandfolk. Men för ett tag sedan tog jag sista bussen hem. Nu ska jag läsa en bok. Sova, sakna och minnas. Och när jag vaknar imorgon står ut och springa som nummer ett på listan. Godnatt. 

Nu kommer jag med mina suddiga mobilbilder igen:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0