crystal treatment

Bild på mig och Andreas, från Cecilias avskedsfest.


Jag tänkte hälsa på mamma i Köpenhamn ikväll. Jag tror vi käkar ute och myser! Idag har jag inte åstadkommit speciellt mycket. Fast imorse var jag på Gerdas salong och fick en behandling - crystal face rejuvenation treatment. Det var guld värt! Jag kände mig tio tusen gånger gladare än vad jag var när jag kom in. När jag kom hem lagade jag frukost och nu har jag precis duschat. Tanken är att jag ska hinna med tåget 14.45 från Ängelholm. Dags att stänga ner nu alltså, och sätta fart.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tack för din kommentar, det lät inte alls så tokigt. Jag vill bara förmedla livets berg- och dalbanor, ibland är livet underbart och ibland är det inte det, iaf mitt. Roligt att du följer med till den nya bloggen! Kram.

2011-07-16 @ 13:49:30
URL: http://loveletterpapercuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0